25.02.17
+38(044)
багатоканальний телефон
289-76-63
В кошику немає товарів
Журнали онлайн

Про підприємство

Державне підприємство (ДП) «Преса» створено у травні 1998 року. Діяльність підприємства направлена на задоволення потреб фізичних і юридичних осіб у періодичних і неперіодичних виданнях, іншій друкованій продукції на території України та за її межами. 

Досвід розповсюдження періодичних видань, потужна виробнича база, кваліфікований персонал, бездоганна ділова репутація дозволяють підприємству займати вагоме місце на ринку розповсюдження періодики. 

В підприємстві працюють близько 470 працівників. 

Діловими партнерами ДП «Преса» є понад 1000  видавництв, редакцій, фірм та зарубіжних контрагентів. 

Двічі на рік, для проведення передплати на I-ше та II-ге півріччя, підприємство видає «Каталог видань України» та «Каталог видань зарубіжних країн». 

Об'єднаний тираж каталогів – 240 000 примірників. 

Разові тиражі загальнодержавних і зарубіжних видань, що розповсюджуються ДП «Преса»:

  • передплатний – понад 10 000 000 примірників;
  • роздрібний – близько 1 000 000 примірників;
  • разовий усіх груп видань (у т.ч. місцевих), що розповсюджуються підприємствами зв'язку за передплатою– більше 16 000 000 примірників.

Загальний річний тираж періодичних видань та книг, які експедируються ДП «Преса», становить близько 400 000 000 примірників.

ДП «Преса» пропонує широкий спектр послуг, які користуються попитом споживачів на сучасному ринку розповсюдження періодичних видань, а саме:

  • організація та проведення передплати періодичних видань;
  • організація роздрібного продажу газет і журналів;
  • експедирування та відправлення періодичних видань по передплаті;
  • експедирування і відправлення періодичних видань, що розповсюджуються вроздріб за замовленнями регіональних дирекцій поштового зв'язку та інших підприємств (фірм) України;
  • експедирування роздрібних тиражів видань за замовленнями редакцій (за прямими договорами редакцій з іншими підприємствами-розповсюджувачами);
  • відправлення тиражів періодичних видань та іншої друкованої продукції поштовими відправленнями як по території України, так і за її межі;
  • пакування друкованої продукції в поліетиленову плівку;
  • організація розповсюдження рекламно-інформаційних матеріалів;
  • дизайн та розробка рекламних оригінал-макетів для поліграфії;
  • розміщення художньо оформленої реклами на сторінках передплатних каталогів.